då var d april

god kväll mina vänner.
har lovat anna & aggo detta länge. men glömt. e t c. 
det är så svårt att skriva utan att vilja kräkas. så jag visar bilder & kommenterar istället. det jag gör bäst på denhär KANALEN. :)
 
ja sen sist så firades ett nytt år in. och det blev januari. nyårsdagen var väldigt fin.
men en kul parentes som ni alla vet är denhär starka konvon som ägde rum på nyårsaftonskvälla:
sen blev vi ihop en månad senare. gölligt.
hängde mycket med mitt lilla gäng i klassen, innan vi separerades </3, curatorkursen tog slut m.a.o.
vårsalongen tog vid! och det gamla vanliga *slitet* på accelerator. mys arbetsplatser. dem tycker jag OM.
rara små tjejor på vernissage på hampes JOBB. 
min lillalilla gubbe kom äntligen hem från JAPAN. vi gick och fikade på ?String? inte visste vi då att d var sista gången någonsin.
det gicks på museum medan en kunde. rip.
ölades obehindrat medan en kunde. 
fikades och umgicks me PAPPA medan jag kunde ;(. en av mina största saknader just nu. när puppe är i karantän för att inte få corona. 
den gulligaste herren.
ohhh en så fin vägg och gata nära katarina kyrka. älskar den.
muppe å puppe kom på besök å var tossiga å snälla. tog med sig paj oliver å gurka till mig. förnödenheter!
nu har vi landat i mars och då spanade jag en söt cocker spaniel i en bil, som tittade längtade på mig <33
jag var på skansen med min dåre mårten gås. 
firade hugge som fyllde 26!
min maja var hemma en sväng, och vi gjorde det vi gör bäst - dricka pripps å äta GOTT. 
träffade bubbis. 
tidig aprul och vi luktade på skolavslutningsblommorna!!! mmmmm va jag gillar den doften.
påsk detta år igen. om än annorlunda, inget onsala, inga päron. men 2 syskon, 2 gubbar och mycket sprit.
lilla rara påskaggo så GO ville äta upp henne denna dag så söt.
och så nu i helgen me mogge. prommis vid kaknästornet där en tillfällig utomhusutställning äger rum. gå å seeee, väldigt mys.
M-L Ekman, kingen.
och så mycket sånthär nu va, vinkvink till lilla familjen som jag saknar så. <33
det var det hele. vi hörs.

Postat av: Anonym

Meeeera

2020-05-21 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0