efter nyår kommer solsken

titta vilket VÄNT ansikte :)))) 
vips så var det januari och skolan började typ en halv sekund efter 12slaget. dvs typ 4e jan. man fann sig själv sittandes på etc och försöka plugga. 
var på en isande promenad genom staden me hugge och muje. en otrolig familjebild klickades.
<3
gick på bonniers me puppe istället för att gå på mitt sista seminarium :) hade faktiskt iof ont i käften fortfarande från att jag dragit ut/opererat ut en visdomstand. så jag tycker jag förtjänade det. 
hej!
en standardrätt.
drack ett lass med bärs och dansade på skoj men lite weird dansgold på TONG me hannah aggo å hugge.
en kanonkväll.
otroligt pepp agnes <333
perfekt luftande i armhålan!
ny dag ny fikamöte me pappa. det viktigaste vi har här i livet.
vips så blev det helg igen och muje var här. det dracks bärs me andra snälla och sen gick jag muj å aggo på svartis, me mkt bra vibb som ni ser på den starka bilden här ovan. 
lördag. tittut! 
vi skulle se erikas föreställning!
så duktig!!
en onsdag mitt i allt gick jag på khruangbin med jos ninni & håk. jättebra var det. man ville dricka öl förevigt men ist gick jag duktigt hem för att orka upp till morgondagens föreläsning. SÅN E JAG. 
hjälpte agnes å flytta! hem till sitt nya fina hem på telefonplan! jihooo. åt jättego middag och spelade spel me hannah och susanne. 
en fredag, tror jag det var. kanske lördag. åts det middag hos anna och tobbe, me aggo. som blev öl me filip josef och joel. mys! visst uppskattar man dessa fina gryniga suddiga bilder lite extra :)
stark stund. skål & hej!

Postat av: agnes

vad mycket kul vi ändå har gjort senaste månaden??? tänkte att januari och feb sög men allt detta var ju jättekul. tur att du finns å påminner mig

2019-02-25 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0