juli och så vidare!

fortsättning på summering då kör vi.
 
JULI
 hobbysportsäsong! här en uuunderbar pingisturneringskväll på LOKAL.
bilade med dessa tokfior till BOL där olle å frida hade födelsedagsfir i dagarna 3.
jävligt mysigt var det.
jobbade ibland!
trädgårdade oss.
aggo fyllde år! å firades av ett gäng trevliga TJEJER !!
tillbaka till västkusten, här på utflykt till tjörn me mor å far.
en väldigt mysig biltrip tbh. saknar den ofta!! <3
jag skållade som vanligt ansiktet såfort jag var ute i solen :)
åkte hem till sthlm igen, å oliver jobbade på mitt tåg! otroligt.
slängde väl omkring med detta gullfejs.
firade eliotts 25årsdag!
 
AUGUSTI
hängde väldigt mycket med papsi som var hemma i sthlm en del när mamsi donade på landet.
en jävligt bra utställning!
en gullig duo.
en annan gullig duo.
badade å åt pankisar me hugge.
klappade på clarisen när hon va hemma från kollojobbet.
tokade me muje.
gick! på! anna! och! tobbes! bröllop! en otrolig tillställning å fin helg <3
snälla tjejer!
badade å klippte hår med katta å sebbe å ruben.
hobbysportade mera!!
åkte till gbg igen å var på ytterligare utflykter med mapa <3
kom hem till sthlm, å stressade över en dejt jag skulle på :) som gick bra :) å sen gick det sämre så att säg. 
HAH - en kul trio ;))))) fattar NI. hampus anna hugo. japp.
 
SEPTEMBER
 louie och elodynes syster aulia föddes!! <3333
vi hejdåölade hugo som skulle åka till japan :(
det badades några sista gånger.
jag började jobba på accelerator! och trivdes väldigt bra, still do!
slängde omkring med oliver å försökte förstå tillvaron å allt som hände å icke-hände.
mådde väldigt bra å va gla tror jag? kul så längde det vAradE :) 
började också läsa curatorutbildningen med mina två ärtor märta å hampe <3
 
OKTOBER
 började käka fiskpinnar och fazerchoklad nå så jävulskt mycket.
åkte till venedig med klassen å hade en så jävla go kul resa,
<3
kom hem å blev rätt kanonsnuvad på min happy-stil. men umgicks me en bunt snällisar som va snälla mot mig. ninni å håkan bl.a. 
erika å oliver!
hittade ett nytt favoritkvarter i mina hoods, promenerade mycket. kämpade mig ändå fram i den jävla motvind som hösten bar med sig. 
 
NOVEMBER
min praktik på Index började! som även den blev jävligt kul å bra. med mina två bra snälla kollegor<3 
oliver å maja försökte liva upp stämningen i mitt emohuvud!
även mallo <3
det sörjdes att trapphuset å hissen målades om från rött till vitt :(
facetimeade långa samtal me hugge från japan <3
domhär små skrattfröna bar mig genom långa gråa dagar i skolan.
och även after hours å hjälpte mig supa bort tiden när den var för jobbig.
love och maja hade 25årsfest!!! yiiihaa.
 
DECEMBER
 jag såg en dalmatin på ett event, som jag inte kunde släppa på flera dagar </3
anna hade namnsdag!!! å hissen var vit.
oliven å jag på uteservering i december :)
mallo å lillemor <3
jossan fyllde år! å överraskades me star wars-film och fest!
muje kom hem å julhandlade me mig.
jag oliver å eliott gick på kummelholmen å drack öl å åt pasta hemma hos mig.
sen firade jag jul i onsala med dessa å mapa. ninni fyllde år å vi gick ut i göteborg å jag hade en jättekul kväll.
kom hem till sthlm å gick ut me ytterligare syskon. 
å idag köpte jag en ny CYKEL. är orimligt nöjd. hoppas den aldrig blir stulen.
det var det året helt enkelt. nu är jag aptrött, klockan är halv 3 mitt i natten å jag borde verkligen sova. adjö! imorn e det nyårsafton.
 

Postat av: agnes

Här råkar man trilla in på din blogg och så visar det sig att du UPPDATERAT IDAG!! DRÖM!!

2019-12-31 @ 09:20:27
Postat av: palma

<333 puss ska du ha

2019-12-31 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0