2018 :)

hej på er. jag har ont i halsen och sitter obekymrat å lyssnar på senaste avsnittet av alex&sigge pga har LEDIG VECKA. vill bara snabbt tipsa om det avsnittet, 294, blev genuint RÖRD vid ett tillfälle ni kommer höra när. annars då? jo ledig vecka somsagt. har nyss skrivit klart, skickat in, blivit opponerad på och opponerat någon annans C-uppsats! jotack! knäppt är det. men d känns typ som at d inte är sant, så kan inte rikkktigt imponeras av mig själv? men förstår d lite mer varje gång någon annan påpekar d. då ba jofan d är ju sant, nästan en kandidat nu, bara fylla upp me 60p så e d klart. så det är ju kul. faktiskt. konsten är allltså färdig. kul men också lite sad </3 aja. sen har d även varit jul, jag har haft ett extrajobb på nk som kändisspanare :P paketinslagare :P men mest kassakvinna som talat snällt till folk och manuellt skrivit in koderna på allt dom köpt :P + nytt år har skett. 2018. har redan köpt d året faktiskt måste jag säga. köpt som i att jag inte förvånas av att säga eller skriva det. tipsa mig vad jag ska göra min lediga vecka? hej puss ses.
 
TURN BACK TILL NÄR:
 
jag å pappa hade en go och mysig middag i fiskis.
en morgon till jobbet när solen lyste så fint över drottninggatan!
en dag på jobbet när jag kände mig GULLI och förevigade detta på toaletten :DDDD
en dag effffter jobbet närj jag fick nöjet att dricka öl me dessa 3 goa häxor<333
en morgon som va fin!!!!!
när jossan fyllde 26 & hade mysigt hang hemma hos henne.
när teo var nyklippt å ständigt extremt söt.
på julafton när vi 5 tillsammans också var ganska söta :-)
en kväll när vi spelade spel å mina systrar höll sig lugna snälla å gulliga for once :P
och teo å chulle ofc<3
en eftermiddag när onsala was cute as always
en morgon när onsala var en beauty as always :)
nyårsmiddagen! med 5 väldigt goa individer.
close up på två av dom <3
close up på en tredje!
eeeen annan morgon :P tkr så mkt om mitt rum när solen skiner in sådär can't help it.
för en vecka sen när jag passade mina absoluta favorittroll<333333
i helgen när jag blev full å firade isa med bl.a. dessa 3 goa.
när jag sedan vaknade å mådde absolut piss, meeen i gott sällskap :DDDDDD
idag när jag lunchade me mami på museet & sen traskade omkring själv där.
ooooch sist men inte minst, bubblaren: när jag gjorde en affisch/cover för erikas improgrupp! :---) 
 
 

Postat av: majken

så fin bild på er 5!!! och på dig å tavlan ubergulli <3 <3

2018-01-15 @ 20:27:49
Postat av: agn

SÅ FIN AFFISCH! vet ej hur det stavas riktigt men du fattar

2018-01-21 @ 00:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0