bildfest

esssster. gör dom bästa emoserierutorna jag vet. + ställde ut på vårsalongen på liljevalchs!! heja
ninni hade 30årsfest! på skeppsbar<33 å här har min dator och mobil ej samarbetat så det går inte att ladda in bilderna på datorn</3 men här e maja vid burthdaydjbåset iaf ;)
jag å offan gjorde semlor hemma hos henne pre-fettisdagen. hon bor ju asnära mig för tillfället! jävligt mys.
fikade å babblade me ninni å paps på systrarna andersson vid nå tillfälle. var en väldigt fnittrig em minns jag? kul.
vi hakade med hem till fiskis för att få pappas mat. den bästa dvs. 
sen var jag magsjuk å hej å hå :DDDDD vid tillfrisknandet tillbringades mycket tid ute spatserandes för att regain life igen. här vid rålis<33 hoppas ju starkt få jobba där me parkteatern i sommar! kommer ej ske :(
ny dag ny promme i mina kvarter som snart är fd mina :(((( <33333 lelle barnhusbron huh.
wowww kolla fint mönster på isen va.
frisk igen betyder häng me puppe.
<3
+ även gå på daniel caesar på debban me jossan, bästaaaa gullot va han.
var på liljevalchs igen och noterade denna sladdriga sign.
bästaprommen är självklart hemifrån över västerbron ut till reimers <3 hääär ska vi bada i sommar gänget. längt!!
att flytta till söder innebär dock rimligt vandringsavstånd hem till hugo! som bor så mysigt, fick jag å eliott se när vi lagade middag hos honom härom veckan.
en till som bor fint är AGGO. som flyttat till årstadal, världens hippaste finaste hammarbysjöstad 2.0??? MYCKET MYS.
såhär fint har hon d vid vattnet? OM vi ska bada här i sommar? JORÅ.
bäst i test är ändå olje va. titta vilka tre gulliga, mfl, som bärsade där häromkvälla.
i lördags fyllde joppe år, vilket innebar vegoköttbullemiddag bowling och fest<33 även gulltårtan anna fyllde förstås år!! grattis till mina två gulltroll<3
bäst på fest :PPPP hejrå
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0