snart tentagla

hej tokfior.
jag är snart i princip klar med socant hemtenta 2, och tenta 3/4! mycket skönt. sjukt hur tentaångesten alltid växer som en liten BÖLD på mig under den vecka jag oftast har på mig att skriva. mår oftast inte skit för att den är omöjlig att skriva, utan för att jag prokrastinerar eller bara ligger raklång i sängen och TITTAR. sen vips får jag ett ryck och lyckas typ få ihop den. som idag. ska finlira imorn dock, fast finlir brukar bara sluta i att jag inte orkar läsa allt skit jag skrivit och ger upp och lämnar in :) 
JAJA. 
det är december och det är extremt oklart? känns orimligt att det redan närsomhelst är jul. dock skönt. längtar nå jävulskt till våren. tillomed typ mars, även fast det oftast är en skitmånad. men då är det SÅ nära till april och resten är en enda rutschkana till häääärligheten. 
 
nu ska jag visa oktober å november, tjipp. text efter bilden here i come. :p
 
dom bästa dagarna inkluderar alltid kaffe me paps, som denna! vilken lyckodaaag va.
andra goda dagar hökar en gärna runt på nå utställning, som denna kväll, me hugge! vernissage dessutom.
puppa i höstsolen<3
en annan god dag, var det helg, och maja, hanna och clara var i stan, vilka kanonindivider.
c, h, m, aggo och jag åt hämtmat hos mig och drack viiin. jag å aggo hade varit på loppis tidigare på dagen, åhhh då hade jag fortfarande bara tjocktröja på mig utomhus. sicken lyllo.
sen åkte vi till debban för å se glenn å grabsen spela. skoj!
här e en kul much accurate bild på mitt ständiga beteende :) som maja skickade till mig.
jazzfestivalen skedde<33!!! det goaste vi har. jag gick på en del, bl.a. alfa mist med muje, på fasching!
en annan kväll tog jag me hugge på black milk, innan vare pasta å vin hos ninni! mys.
 
eventuellt en söndag detta. jag å oliver gick på konsthall, och åt frulle tsm.
 
tittut här e jag!
sen åkte jag till landet en sväng och satt faktiskt mycket vid stranden och lapade sol såfort den var framme. istället för att plugga givetvis :)
tog en bild på mig själv där jag ser så mkt ut som karlsson på taket??? svär!! d sant!!? ej komplimang dock väl iof.
ojojjjoj denna lelle strand hörni.
från onsala till lund! hej mallo och lillis<333  
tjena cowboy!
hanna!!! such pretty.
clara! tim! ek! madde! vilket mys vi hade, lund e en go stad indeed. 
stark partybild. här e strax efter jag hade dansat brevid en snygg som jag dock vägrade titta på? fast han tittade på mig alltså. jätteoklart beteende. sen hittade jag hnm inte resten av kvällen när jag plötsligt fått för mig att han kanske var DRÖMPRINSEN. :'( en sad story från mig till er. hade ioooof svårt att komma ihåg hur han såg ut iomed att jag ej titta ;) menmen. 
söndag!!!! kräver bad. för fot och kropp. 
vips var man hemma igen. alla helgona! jag å aggo åkte till skogskyrkogården för att promenera och besöka min palmquist-grav i sandsborg. där bl.a. lelle farmor och farfar vilar! <3
sen träffa man joppe ett varv, gulltuss! har ni märkt än att röd är min bästa lampfärg atm? :--)
gick på ett av de absolut favvo-banden, på vasateatern, me emilia<3 
vi hade en riktig gohelg. gick på två konserter, kristian anttila och junge, å drack bärs<33
åt syskonmiddag en vardag, mys! skoj!
promenerade me en liten mops!
malin OCH jessi var på besök. fik slogs ihop, agge kom! kanon. mys. jättebra. <33
en annan röd afton, här me erika! åt middag, drack vin! 
avslutar med en annan jätterepresentativ bild av mitt liv. puss adjö!

Postat av: agnes

hahah claras hand runt majas hals när ni sitter i soffan <333 ser ut som en riktig pappa-hand

2018-12-13 @ 18:43:56
Postat av: majstro

kanooooninlägg älskar detta vad kul saker du hittar på for reals alltså

i'm not a robot

2019-01-16 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0