pissmyra

 
hej. här e 3 beskrivande bilder för mitt tillstånd just nu. irriterad på livet och mig själv, stående i ett blomsprutpissregn. mentalt. jag var i gbg i helgen, men det var en go helg så den förtjänar ett värdigt inlägg där jag e gladare. har ej energi för det just nu. jag har prokrastinerat för mycket idag å det gör mig så IRRI. jag hade liksom en rätt chill inställning till denna hemtenta, den kändes RIMLIG. men nu har den blivit PISSTOR och APJOBBIG och jag har tagit 0,1 kliv närmre ett färdigt resultat idag. den innehåller 3 frågor och jag hade tänkt göra 1 fråga per dag = vara färdig på onsdag = masterplan, TYP legit kunna ta helg därifrån. men nu går det sakta i kras. TRÖTT blir man. på sig själv. nu har jag suttit i en kvart å stirrat in i väggen å velat mellan om jag ska lägga ner plugget för ikväll eller ej. å nu sitter jag här. så jag antar att jag bestämde mig för det första.
imorn ska jag passa louie en stund på dagen, vilket bara ska bli mys, mEN kommer förmodligen förlänga min startsträcka för plugg 100 timmar till :) perfekt :) jag som är i fas :) å allt :)
HEJDÅ FRÅN EN POSITIV :PPPPP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0