kulful

tjena! mer tenta har åstadkommits, drygt 2/3. imorn ska jag göra resten. ett bättre humör har funnits! så det är ju trevligt. tänkte visa gbg-helgen, insåg dock att dokumentationen består mest av bilder på mig själv....... några bilder på pappa & mycket skogsbilder.... så det är d ni får :DDDD hepp!
 
torsdag em anlände jag till min förlorade stad. hade planen att träffa 1 vän ordentligt, för att sen dra vidare till onsala. mennn, istället fick jag till min stora glädje tid att träffa 3 istället. en kaffe me katta, en macka me jessi och en promenad + sushi (HÖR Å HÄPNA) me erik! perrrrrrfetto. stark eftermiddag. mer än nöjd. <33 sen började jag den halvlånga kollektivtrafikresan hem. pendel+buss+promenad i oftast starkt mörker. men jag kände mig fett tillfreds och riktigt mös runt i mörkret påvägen hem. kul när d händer :-)
morgonen därpå vaknade jag upp till fint väder på min absoluta favvoplats. hur tur?
kunde äta frulle på mormors trapp & lyssnade på ruben östlunds sommarprat. mmmmm. kanoners.
knäppt är det hur förtrollad jag tycker denna skog känns, goast är den bara så e det. 
vid havet var det blåst! hejhopp såhär såg jag ut :-))
sen drog jag å pappis in till stan för att hämta mamma+besöka favvokonsthallen, Röda Sten, där det just nu pågår en konstbiennal!
 
 
här är en kulful bild pappa la upp på mig på fb efteråt. han lyckas alltid fånga extremt tattiga bilder på mig, kul e det! :)))) poängen är iallafall fotografierna bakom mig som senare resulterade i att få vara en del av min tenta, och kaaanske tillome min uppsats vi får se!
favorit- bro, plats & puppa. 
när vi kom hem till landet igen var jag redan päron-dränerad(?) fast dom bara varit snälla mot mig blev jag omotiverat halvtjurig tonåring å traskade envist iväg på en promenad i regnet själv. hittade denna flugsvamp+snigel. 
men! humöret vänder snabbt! tur va :DDDDDD på lördagen sken solen igen<3 å jag å chulle drog en runda till lill-stan, dvs kungsbacka, och åt bl.a. gratis tårta på maxi. perfekt. 
 
några promenadvändor, middagar, filmtittade kvällar + teolek senare var söndagen kommen å jag, mams å paps skulle åka hem :( najs är det inte att behöva lämna platser å personer man gillar så mycket. men. det tillhör livet bara, så e d. tur att gbg inte är aaaallt för långt bort iaf.
herrå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0