helg till alla ropen skalla

hej.
jag har haft en så go helg. vill så gärna vara ledig/ha helg föralltid. kommer ihåg första månaderna, eller egentligen alla kanske, i gbg när jag flyttade dit, så levde jag för helgerna som alltid var så MYSIGA å BRA. oftast iaf! för då kom ju maja över & vi tokade runt me alla knäppisar å det var sån najs kontrast till när jag ba levde vardagsliv och jobbade vareviga dag på vardagarna och hängde mest själv när jag kom hem. aaantar att denna höst kommer att bli liknande, fast också absolut precis helt annorlunda. men helgkärlek och helg-post-deppighet kommer existera som vanligt iaf :) när jag blir stadsminister ska jag införa 364 helgdagar om året :P rösta på mig :P aa nämen nu vill jag visa ba så häääääääär varsego:
 
helgen började i torsdags<33 då mötte jag upp domhär fiorna på trädgårn för å se slowgold å dungen! kalas!
hemskt var det inte, näe. 
hängde me dethär pensionärerna också :P vi pratade med ensamma nyinflyttade gbgare å dansade samt bråkade me fulla män tills d stängde. även detta kalas. <3
tänkte leva på dessa natt-hiss-bilder i höst, å tänka tillbaka på tiderna en kunde gå ut i bara en tjocktröja å ändå överleva natten </3
kolla vilken supergullig emsi i ölkvällssol - det bästa ljuset ;))))))) fredag! jag lisa å emsi bärsade å käkade pommes<3 bara d bästa dvs. 
sen kom oliver maja å eliott också. iiiiinte en hemsk kväll detta heller nähä!
asplöven hade matchat å det var en ju tvungen att föreviga ändå. 
dagen därpå gick vi armkrok längs hornshoran å kollade in halvdålig loppis, meeen ändå kom jag hem med två nya gulliga skålar faktiskt! nöjd såhär i efterhand jotack.
sen hade en lös plan på krökhäng hos mig utvecklats, lisa å eliott var först på plats att hänga<33
2 blev 3 blev 5 blev 7 blev 8 blev 9 blev 10! 
ett peeeeerfekt häng dvs. 10 goda gulliga personer som hängde i mitt lilla kryp in <3
hår klipptes! dryck dracks! lekar lektes! hobby-karaoke sjöngs! ja ni hööööör va mysigt huh. 
myggan va me såklart. <33 åååå sen drog vi alla till dovas, på ett helt ohemskt fortsatt häng. PUSS lördag va go du va!
söndag var också bra. då vaknade jag å majis upp hos mig å käkade frulle. sen drog jag till fiskis å firade pappa med alla syskon + håkan. 
var dessvärre tvungen att möta denna lilla goda samling av vans m.m. som jag ej har hjärta att slänga. 
hejdå mammis å pappis tack för mat å kaka å gullgull, ni är goast i stan. grattis paps på födelsedagen, å hej grattis mormor i himlen som skulle fyllt 98 idag<3
 

Postat av: Anonym

åh vilken GO helg!!!!! det såg så trevligt ut med häng hos dig!!!

2017-09-04 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0