är inte uttråkad längre, ba lite :)))))

hej. jag e så uttråkad???
vill ba gå en prommis me någon å klättra på lite berg, eller ta en liten bärs, eller spela lite fia och äta kakor me nåN. :((((((((((( vill inte göra alla trista grejer som jag borde göra. :(((( lyssnar på sommar-tbt-musik å känner mig emo istället. :(((((( piss. myra. 
skREV detta i typ torsdags tror jag? TUR för mig att min helg var kul då!!! så kul att jag har glömt halva :DDD var på trädisavslutning i lördags å hade d bra iaf, så mkt vet jag. pratade me maja i telefon i fredags i 4 timmar:DDD absolut en bedrift gumman!! jag sitter å sänker volymen på min musik/serier varje gång jag hör någon i korren pga rädd för vi ska ha korre-möte LOL, å jag har inte röstat vilken dag jag kan än. VILL ju inte. kan vi inte bara kommunicera via arga lappar???? hatar att bo i kollektiv, på DETTA sätt iaf. hade d varit me kompisar hade d ju varit lugnt. då hade jag varit för tokiga möten säkert. JAJA.
MÅSTE SOVA NU ska upp i ottan å plugga e tanken. hejp.
 
tjena tokfior här har ni mig ;))))
hade så bra konstrunda me paps i torsdags. först på moderna för å se marie-louise 2.0. kolla ljuvlig denna sidentavla är<3
skulle ej tacka nej till att ha denhär i min blivande SALONG någondag.
tackar aldrig nej till häng me denhär GULLIGA.
hejhopp näst ut färgfabriken! faaast innan d fikade vi på ett favvobageri i gröndal<3
mkt blandat på färgfabriken, högt å lågt, med marianne de geer.
kul e dock dessa när hon klistrar in detta horribla fejs. jag blev dessutom lowkey chockad när jag såg hur kort mitt hår såg ut i denna bild hah.
sist ut tony oursler på ett galleri i vasastan. kolla kul papi.
:)
på lördagen samlades hela familjen för att hjälpa jossan å flytta från åsögatan till folkskolegatan (aka majas gamla lägga) !! yeyeyey tackAR lavetts! 
sennnnn började jag dricka vin å hoppade glatt ut i regnet för å möta lisa å edward å gå på förfest innan avslutning på trädgården. gla å go natt ! 
måndagen överlevdes trots TRIST föreläsning. skickade faktiskt in en uppgift + unnade mig kaff me pupp på mariatorget OCH hittade en fin almanacka på REA på ordning&reda, hur bra? är så nöjd.
adjö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0