som d e

HEJ GUMMOR
stark s/o till clarisgranis som kommenterade så LJUVLIGT GULLIGT. blev oändligt varm i hjärtat, tack mitt äkta smultronGULL. 
annars då? joooooooooooooo. egentligen ska jag skicka in 10 sidor uppsatsutkast till imorn 8.30 men detta kommer ju inte ske märker jag. har skrivit 1,5 sidor sen gammalt å det är inte ens det en värdig text. så. inget mer kommer ske. jag sitter dock å spånar fallstudier till uppsatsen as we speak, men det är inte en superproduktiv stund SOM NI MÄRKER, jag e ju här nu liksom.
jag vill ge venedigresan ett värdigt inlägg, om ni orkar se dvs. så jag skippar d sålänge.
annars kan jag ju berätta att jag lämnat in min sista konsttenta ever förmodligen, om jag inte råkar hitta nån tokig konstkurs att läsa i framtiden som innefattar tentor men tvek på d. annaaars har jag iaf "bara" uppsatsen kvar nu, i konst. sen krävs d ju 60 randompoäng till för att FÅ UT kandidaten, men d är en egen historia.
nu ska jag göra en macka m ost, te och äta min MUFFIN som jag köpte på maxi me mamma idag. adjö.
 
vibben just nu när jag som vanligt är ute i SISTAabsolutaminuten me plugghelvetet :D
såhär ser spånandet ut
var på artipelag idag me mami å papi. såg en halvbra utställning men denna installation var fin!! ska ev skriva om ett liknande verk i min uppsats av samma konstnärer som finns på centralstationen i sthlm :--) finns med på spånlistan ::)
dom små gullfröna
om någon nu lyckades missa att ansiktsmålning skedde i fredags så kommer här en recap. jag la ju onekligen ut på diverse sociala medier bilder på alla inblandade men här har ni en REPRIS HEJDÅ. bilden ovan e dessutom från precis innan jag kom hem å var på gott humör å tyckte jag va söt :-DD det är ju ändå en positiv känsla som inte så ofta infaller så VARSEGO NU FÅR NI DELA DEN ME MIG.
starktstarkt mys och ansiktsmåleriverkstad hemma hos lis.
har nog inte sett något gulligare någonsin än hugo som katt. så e d med d.
amaze ganggang på UB. det var tbh en så skön känsla att komma in ett gäng på ub helt random till utseende å ba va lagom dansiga/peppiga å ba hejtjena vi slår oss ner här å bärsar lite e d ok, hejrå. LAGOM tokig vibb liksom, inte skrikiga liksom utan ba hejpåer! random män i 30årsåldern framträdde även som kom fram å ville ta kort på oss som att vi var en grupp blonda tjejer i asien typ. :P TOK.
absolut
2 kvinnor me klass.
hejdå

Postat av: Agnes

Hoppas att din muffins å téet är gott! Oklart vilka alla människor på bilderna e för jag känner inte igen nån när de är målade. Är det tex Maja på sista bilden??

2017-10-29 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0