oktober baby

hej på er tokfior. 
det är onsdag, känns lite som semihelg redan tho? jag har ju en tendes att gärna logga ut, mentalt, och ta semester lite hit å dit :-) känns nästan lite tråkigt att inte åka till nån go stad i helgen. d hann näSTAN bli en veckotradition. förutom senaste helgen rå. jaaaag känner mig matt. men okej. haft en del humörsvängningar senaste dagarna? TRÖTTSAMT är d. att känna så mycket. hela tiden. AGGO var här i helgen<333 det var mycket mysigt. hann fika, äta middag, dricka bärs OCH vin med henne, + plugga? perfekt. trist är d att hon åkte hem idag. men en grej jag ser fram emot är iallafall jazzfestivalen som börjar i helgen och håller på 10 dagar fram. kuuul ska det bli. 
nu blir d senaste nytt i bildform. rekommenderar starkt att kommentera då blir jag GLAD och mitt liv får MENING igen. tjarå! <333333 love u.
 

förra onsdagen? torsdagen? nån av dom. gick jag å joppe på 2 event, samma kväll <333 perfekt att spendera en vardagskväll faktiskt. dricka gratisöl, prata skit om människor i ens miljö när dom är around, köpa nå plagg, känna sig rädd och viktig på samma gång. perf time me den kloka kvinnan faktiskt. sen mötte jag upp anna å agnes å drack öl<333 också kloka kvinnor. 
på fredagen gick jag å pappa till marabouparken & konsthall. jag blev förälskad i en gardin :-) så FIN bara?
en cute en. senare samma dag käka jag middag me eliott å sen drog vi till oljebaren å såg gratte för sista gången, sen drack jag tusen öl på olje å var glad. mikket bra freitag.
på lördagen hängde jag runt me aggo & hannah, träffade katta en sväng. på kvällen åt jag middag hemma hos agnes med emily, drack massa vin, vanja kom förbi, och tillsist drog jag å agnes ut för mer bärs, å då mötte hannah, filip å joel upp oss! kul! mys! hej! hopp!
på söndag skulle jag hänga me dessa gulltroll. vi hade megagohäng som inkluderade att klappa på stadsträd, gå på loppis, dricka kaffe, äta äcklig vegansk macka, å babbelbubbla me ett anslutande gullgäng. 
<3333 mmmm perfekt söndag. 
jag hade råkat vinna 2 biljetter till Zak Abel på söndagskvällen, tog me mig jossan och drog dit & blev absolut kär. ursäkta mig men har ni sett hur gullig han är? 
hans röst e jävligt fet också. + han är 95a :-)
igår var jag hemma en sväng i fiskis å hjälpte pappa me några grejer, fick lagad middag å blev lite klappad på av mammis. <3
ändå mysig morgonvibb imorse i min lägga precis när jag gått upp?
att absorbera sol är viktigt men d vet ni vänner.
efter studiebesök på waldermarsudde & goskitsnack me klassisarna drog jag förbi mamma & åt lunch. tycker så mycket om denna "månskensgata" dom har i stora hallen nu. <333
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0