jazzfestivalsveckan

hej tokfioooor. jag sitter hemma i fiskis å har precis kollat klart dagens PH. 
har även lyckats skicka in ett superpissigt, kort, halvhjärtat uppsatsutkast 2.0 :--D MENMEN jag ska göra om å göra bättre om en vecka... + har skickat in ansökan för vårterminen! inte HELT fy skam iaf.
på onsdag ska jag ninni jossan å pappa åka till venedig i 3,5 dagar, hUR TREVLIGT? jag har ju då inte varit utomlands sen costa rica, för 1,5 år sen. sjukt? sjukt. så jag är väääldigt pepp. 
annars råååå. jo jag har haft 2 rätt bra senaste veckor! goaaa helger å goa vardagar också för den delen. framförallt för att jag gått på konsert nästan varje dag pga jazzfestivalen!! sååå lyrrigt och kul! även jobbat 2 dagar, svinkul faktiskt. längtar redan till nästa åååår.
 
har även försökt rensa ut skor och lite kläder. var tvungen att fota dessa skor pga KÄNSLOR. men har bestämt mig för att slänga de 2 vänstra i bild pga hål i sulan å mkt slitage. LÄTT e d inte ska jag säga er. <///3
mujpuppan har varit här två helger i rad<3! förra veckan hade vi pannkaks&sopplunch<3 på jan inghes tillome! favvoplats e d.
spontan karaokekväll me GOungar har skett! mkt skoj.
har kramats lite med en favvounge <333 som jag även ska träffa imorn!! längtar!!! ska hämta henne från förskolan å sen ska vi LEKA sådetså.
sett så många ägiga konserter, här Kaah på vasateatern!<333
fick hem mitt gölliga adidas-set äntligen!!! tyvärr var tröjan lite mindre än jag tänkt mig så skickade tillbaka den :(( d blev inge matchy set för mig återigen :(
viktigt att lägga tid på att promenera hellre än att sitta hemma å stirra i väggen när man inte får något gjort!!! åkte häromdagen till hornstull me bussen bara för att få promenera tillbaka över bron! älskar västerbron :)
Oumou Sangaré på jazzfesten!
ölat me denna puppa!
å avslutat festivalen på bästa sätt med Oddisee på kulturhuset, sjuuuukt bra va det jag tackar jo.
 

Postat av: Claris

Heeeej palmis min älskling!! Ville bara säga att jag läser och att jag alltid har älskat och alltid kommer att älska din blogg!!! Vill att du ska vara här hos mig, ikväll har jag bara lagat mat till mig själv- tänk om du kunde vara här och dela den??!? Jag har till och med chocklad till min choklad_anna. Puss mitt hjärta

2017-10-18 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0