från en pissig dag till 3 mycket bättre

idag har varit en skitpissig dag. så låt mig inte prata mer om det utan förtälja 5 bra saker istället.
i torsdags var jag å eliott på fasching å såg bill laurance, mycket go person & band han hade me sig! dagen därpå skrev jag klart & lämnande in terminens 4e hemtenta. inte helt åt helvete ändå. 
i fredags satt jag mittemot jonas karlsson på tuben, visserligen bara en station, men fan va fint det var ändå.
sen hängde jag en helkväll me ett riktigt gogäng, thoftemujihugo, en av flera höjdpunkter under kvällen var när vi såg slowgold på fasching. hon är fan en riktigt rockstar, + världens snällaste person. 
på lördagen härjades det vidare med dessa 2 pålitliga bästiga personerna. 
när vi gick ut ur lokalen vi var i trodde jag PÅRIKTIGT att någon ställt upp två stora blålysande strålkastare utanför dörrn, vilket visade sig vara morgonhimlen som BLÄNDADE mig. h u r sjukt. nu börjas det alltså med fina himlar och SOLLJUS när man går hem <33333 älskar att slås av vårens otoppbara bästighet varje år. 
 

Postat av: majuttan

<3 <3 <3 fint!!!!!

2017-03-22 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0