29 majjjjjj mamacita

tjena! ville mest informera om att jag hade en TACKSAM å GO helg <333333. (+även psykstressad, även under sömn, brain som var rädd att missa inlämningstiden för uppsatsen trots att jag redan skickat in :P)
firade min födelsedaag i lördags. me ett så gött gäng, helt felfria människor ska ni veta. detta gjorde jag: åt svinlyrrig pizza me en bra trio. svettades lite pga varmt men lagom! hängde i en park :-) å drack vin å blev lite fullis :-) +poäng att isa&jessie mina förlorade gullungar var i stan! & även dom var med!!<3. såg minispelning me kaah!!! å blev väldigt dansgla. såg en go view. hade en bra svängom på trädis. träffade en bra potentiell fedora-man ;). ett GOTT DYGN. e mycket glad. sen hade jag ett mindre gott dygn dagen därpå i någon oklar form av bakissjukhet + uppsatsenSVETTNINGAR. sen månDAG! födelsen! kul! åt lunch me mamma!<33 hängde lite på nordiska. maja anslöt, vi köpte nya brills och svängde runt lite på stan. fick gulliga presenter av henne + senare joppe + cissi + blommor av flera snälla pluppar. drack bärs!! me IGEN massa felfria godingar. agnes kom!<3 å resten av favviscrew. inte helt onöjd var jag med andra ord. mycket glad. 
sen åkte jag hem småfull på några öl å fixade det sista på uppsatsen å skickade in! wiho!
imorn ska den bli opponerad på & jag same på en annan. SEN E D SLUT!!!!! glädjen! ska fira. mera!
hejrå!
 
smarta roliga kloka snygga ;) ;) ;) you name it ;););)
3 snälla.
lill-nordiska<3
SYRENERNA BLOMMAR Å JAG KAN INTE VARA GLADARE FÖR NÅGOT ANNAT ÄN D.
fina pressisar.
sommarljus å sommarmuj!
blir pirrig i lillhjärtat å magen av domhära.
såhär kände jag :----)
å här e bara ett jävligt fint träd vid scala som jag elskar. hejrrååååååå
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0