en perfekt ångestfylld söndag<333333

hej!!!!!!!!!!!!!
ångestvågen är äntligen häääär! jippiiiii!!!! sommaren e slut! jag e pank! skolan börjar imorn! alla mina gullisar har åkt ifrån mig! 
välkomnande även att logga in här när en fått 1000 spam-kommentarer på turkiska :) kanon! perfekt! jiha!
ämen jomen jamen. har haft en så ofantligt chill, go, mysig, FIN, bra, sommar! har ba hängt runt med massa människor jag gillar. druckit massa bärs. badat. dansat :P. haft det gött! mestadels iaf! därför är det nu cirka hemskt att gå tillbaka till riktiga livet och verkligheten igen. orkar faktiskt inte riktigt vara positiv än. men ska försöka vända denna negativitet vid tillfälle! :))))) jag har halvt fått ett jobberbjudande/rekommendation till ett jobb iaf! i en klädbutik. är dock rädd för att behöva verka stylish. jag e ju ba en liten glad sopa. :) ursäkta mig men måste ta lite space att lista saker jag måste göra imorn hang on: maila jobbrekommendationen, betala hyran+teleräkning, köpa tågbiljetter till lund, kolla pepp inför några/någon sista hobbysport, swisha mamma d jag är skyldig henne. mmmmmmmm d va typ allt.
för en vecka sen vinkade jag av maja vid tc när hon drog till linköping, igår vinkade jag av aggo som drog till lund, samtidigt som även emilia åkte tillbaka till karlstad, simpishund + gänget har dragit tillbaka till lund, idag vinkade jag av maja 2.0 när hon åtErigen drog till linkan, simonåglenn-gäng kom och gick även dom denna helg. it's a perfect hejdå alla snälla gulliga knäppisar jag känner cirka-helg! perfekt! jag som älskar avsked och förändringar :DDDDDD OKEJ ANNA SLUTA NEGGAGEGGA! imorn är en ny tokig dag i livet som är ditt! jihaaaaaaaa. 
nu blir d reklampaus i form av bilder. adjö. hejrå. ciaaoooooo.
 
en go dag i skinnis me gullfior<3333333
en plats under en bro en tyvärr spenderat väldigt mycket tid och tyvärr ändå gillar rätt mkt.
rejjjjjjjjiiiiie <3333
en person en är släkt med :D har ni tröttnat på överanvändandet av EN ÄN? :DDDD
så en känner ändå
en favoritgullis
en skoj vernissage!
en total sjukihuvet-kreation!
oliver på tokvernissage!
tokidioter duktiga live!
en favvogullis jag var tvungen att krama hejdå</3
2 tokgullisar som flyttstädar :--))
mera trädgårn åt alla
en stad jag älskarrrrr men också hatar lite nu när den e uttömd på sommar och favoriter. 
hejrå!

Postat av: aggo

sluta aldrig blogga <3333

2017-08-27 @ 21:17:18
Postat av: aggo

det kommer bli mitt största stöd i detta sjuka liv.

2017-08-27 @ 21:17:42
Postat av: majuttan

perfekt inlägg!!! +++++ jihaaaaa skratt på kreationen! puss på dig!!!!!!! fina pix

2017-08-27 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0