2 stycken veckor jotack

tjena. nu tänkte jag ba babbla lite, hejhopp.
 
för 2 veckor sen åt jag å majis å joppe soppa+toast hemma hos sistnämnde! och kollade på sista spännande avsnittet av Big little lies. mycket mys, särskilt med d väldigt somriga ljuset utanför<33
sen startade en lång go ångestig tentavecka. där jag trots detta lyckades pricka in att träffa pappa 3 ggr på de 4 dagar jag hade tillgodo av tentaskrivandet. här på stinas bageri där han läser något eminent jag skrivit samtidigt som en go rosa tant beställer något gott bakverk.
kolla va backstabbing min spegel i hissen är, här ser min hy go och len ut, men TITTA NU DÅ
i ett annat ljus berättas sanningen! :/ trist men sant. inte lika go å len dvs.
nästa dag sågs jag å pappa igen, bl.a. via en snabbvisit i en liten italiensk mataffär där bara d nödvändigaste inhandlades dvs oliver, pinnar, ost, tomat och olivolja :)
mysigt mitt pluggande såg ut sen. synd bara att d inte va sanningen. myset alltså. :-)
dagen därpå vare fredag och allt otäckt hände på drottninggatan. då sågs jag å papi IGEN pga lugna (mina) nerverna på keffa kondisen nära mig. å sen förbarmade jag mig över min gamla konstkompis sara som inte kom hem å va väldigt terror-skärrad. vi satt å åt pinnar och kollade nyheter hemma hos mig<3
på lördagen kollade jag in brottsplatsen me alla andra svenskar. å träffade offan å funderade högt kring d hela. 
sen träffade jag joppis å drack bärs & kuckilurade på söder å hittade denna hylla.
senare ett bättre avslut på en 50årsfest, på en båt, med 4 till bra personer<33
manifestation mot terrorn på sergel på söndagen, där d var o r i m l i g t mkt människor. men fint förstås!
i tisdags var jag å jossan på rejjie snow på fasching å d var mycccckkke bra tackar som frågar. denna lilla idiot kom hem me en gla tröja också. hej!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0