tack för inget

tjena kompisar. här sitter jag å vinkar som någon idiot sittandes i nordiska museets gömda vallgravar. skoja. sitter faktiskt i deras bibbla, strålande lugn å go plats skulle jag säga. 5/5. har även hälsat ivrigt på 4 olika anställda efter att mamma insisterat. "dethär är en av mina hundra döttrar :DDDD" osv. har hittils en favvo, tror han hette Ulf men har glömt. något i den stilen iaf. han är en kortväxt man i grått hår, liten musche, glajjor samt iklädd en go grön tisha & gråa byxor med många fickor. en man i sina bättre dagar vill säga. faktiskt. strålande mänska. 
~ ~ ~
jag försöker skriva på min hemtenta och det går halvbra. insåg just att ett av mina "perspektiv" som jag ska använda för att bildtolka min bild eventuellt inte alls passar till mitt syfte :-) Panofsky I DONT GET YOU, Barthes, aRE YOU MY GUY???? =2 snubbar vars någons teori jag ska använda, men kan ej förstå vilken som funkar bäst. ord är KLURIGA med diverse dubbla betydelser vet ni.
hade iaf en go lurre me mor min. åt köttbullar å potatis å brunsås :-) /mvh husmanskostlover_95
jag spontanklippte mig igår pga blev inspirerad över att jessie kliptte sig. INNAN ALLA ska insistera om att ni "inte ser någon skillnad" & "du har fortfarande väldigt långt hår :~D", så JOTACK JAG VET DET. men för allas jävla info så klipptes mer en jävla bra bit av bara det att jag hade 2 km långt hår innan och nu har jag cirka 1,5km. SÅ. jag har fortfarande långt JAVET. men jag vill ha det ok. sen KANSKE det hade kunnat tas några centimeter till när jag ändå var igång å betalade, men det är så svåRT att instruera rätt. aDJÖ. 
 
dis me some minutes ago när photo booth var uppe och räknade ner för att ta kort precis när det gick förbi 3 personer. strålande liv. 
HA DET.
 

Postat av: majjan

jag ser ingen skillnad!

2016-09-22 @ 15:05:04
Postat av: Agnes

jag såg inte heller nån skillnad

2016-09-22 @ 19:53:38
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till med tentan! Du verkar vara smart, så det kommer nog gå bra för dig :)

2016-09-27 @ 22:18:34
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0