sista augustiglansen i lillgbg<333

på ingens begäran/förfrågan/visade intresse ska jag nu babbla å visa med bilder om mina sista veckor i gbg :) tack för allt å inget. 
var på ett favvoställe - Mönster - å promenerade i storm med dethär älskvärda sjukhuvegänget.
och blev matt av vacker utsikt osv.
sen tjipptjopp kom en favvis ner till mig å åt pizza och laddade för wow.
sagt å gjort, så var vi där. här med lillslampis också.
kaytranada, nao och yung lean var cirka det som var värt på hela wow. MEN det gjorde inget för vi hade kul ändå.
2 blå gulliga syskon.
regnet intog livet men vi puttrade på med pripps och matsäck varje dag<33
2 halvblöta idioter en gillar
yungfavvisen
tokerier med toktanten <3
REGNGLADA Å gOA
cirka 80% av festivalkänslan :-)
2 extremt bra, hanna & majis. tacka vettja TJEJER vad hade man orkat av detta liv annars. 
sen tog festivalen å det roliga slut, å majis åkte hem. kvar var jag, å även landet, så jag åkte dit å rehabade.
å krattade 3 miljarder äpplen :)
åt pankisar, för det är det bästa å somrigaste jag vet. särskilt på mormors tallrikar.
kollade silvana imam på kulturkalaset och ölade me simpa, å hittade ordvitsar på toan :/
lill-läggan i full sommareftermiddagsglans <3
lill-hörnan en älskhatar.
gick på museum me en bästis.
hundpassade en annan liten bästis, som är världens goaste ibland, å världens bitigaste irriterande ibland :-)
hade pajkräftis me pappis å provade olika öl olika kvällar.
<3333 
hittade en tokig och jättebjutiful växt som jag nu även hittat i sthlm å ska införskaffa mig asap!
trippade runt i vidblicksläggis å packade knappt utan drack rosé å funderade å ångestade istället :-)
like dis
MEN hade tillslut en världsabra absolut-sista kväll i götet, me ett väldigt fint kräftgäng. fick även krama å klappa på favvojessie. 
efter att jag hängt på open air å tappat bort halva crewet samt somnat i mathis knä en timma, åkte jag mathi å gustaf hem. sen vandrade jag genom halva gbg hem till mig i soluppgången. 
krossade men även fyllde mitt lilla sorgehjärta att få promenera hem för sista gången i denna favvostad.
<3<3<3
var tydligen såhär nöjd när jag kom hem ändå. så det var ju bra.
däckade i 2 1/2 timma för att sen hoppa upp halvt full igen å packa klart samt flytta ur all skit. kände cirka såhär då :-)
tillslut var allt väck och läggan såg ut såhär </3
jag hade varken tid eller förstånd att känna alltförmycke ångest, så jag vinkade gröna hissen hejrå å traskade ut i regnet till bilen. hejrå för denna gång favvogbg<333333 sen åkte jag, mams å paps hem till sthlm.

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Så många härliga ögonblick :)

2016-09-05 @ 05:16:43
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: MAJA (EJ SPONTAN)

VÄLDIGT BRA Å KUL INLÄGG NJÖT HELA VÄGEN GENOM

2016-09-06 @ 18:50:18
Postat av: Agnes (MKT SPONTAN)

AGREE MED MAJA

2016-09-06 @ 19:13:59
Postat av: SPONTAN

BLOGGA MER

2016-09-15 @ 16:04:52
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Hej Anna! Jag tycker också att du ska uppdatera din blogg oftare, det är så roligt att se dina fina bilder och få följa med i din härliga vardag :)

kram
Amanda

2016-09-15 @ 16:05:51
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: älskarålskämtetjessie

HAHAHA ålskämtet ändå skrattade verkligen högt. SAKNAR DIG LOPPAN <333333

2016-09-16 @ 10:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0