saker

för typ 2 veckor sen var simpa här. det va mys! trion var återförenad å drack pripps å hadere gött igen. fint!
2 idioter en ändå gillar.
det är soft att ändå bo nära vatten trots att en bor mitt i stan. så kvällspromenader kan se ut såhär.
det är även gött att bo mitt i stan men ändå nära en bästis. så en kan få ständigt plugg/fik/promenad/mathandlingsällis<3
jag har 2 ggr senaste veckan tagit buss 69 till mammas jobb. ätit lunch me mammis & pluggat. rätt bra grej även.
idag var jag å majis around i stan på ett rätt stillsamt men najs äventyr. vi såg och åt goa grejer.
och fick toka med en stor orgel. mycket skoj.
imorn åker jag till gbg och lämnar bl.a. nyckeln till vidblicksläggan for good. 
hejrå.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0