oktober jaha

rätt vare va så var jag i mitt lilla älskade gbg igen<3
vinkade hejdå till lill-läggan en sista gång </3
vinkvink
fick macka å kaffe å sol i botaniska me pappis, detta botade själen lite.
ännu mer själabotande fick jag av denna gulliga plupp<3
2alång baby
själabot jatack
tjenahej
lill-onsala va fint som alltid.
dethär är bara bästa finaste stället alla dagar i veckan å så ere me det.
fick tillomed träffa och krama denhär goa<333
pripps får en att glömma alla bekymmer för några timmar :)) + alla goa pluppar jag träffade, hej.
sen vare regn å sol å hem. 
tur att denna stjärna klappade på mig å gav mig broccolisoppa i utbyte mot pannkakor<33, väl hemma i sthlm.
å tur att lill-fibban finns, så man kan få sitta vid ett stort bord och icke-plugga i papis sällis, istället för att sitta hemma å ha ont i huvet :-) bra place. här ska jag sova inatt. tack å hej.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0