tentaminus 3

halla
här sitter jag å PEPPAR att jag inom kanske en timme drygt kommer att få äta lunch!!!! dvs äggmacka å kaffe. jag tror inte ni förstår hur mycket jag njuter av en äggmacka å kaffe. det. är. verkligen. GOTT. och verkligen en aktivitet jag gillar att pyssla me/äta i min ensamhet. det är jag mackan å kaffet mot världen ;);););) så här sitter en annars å försöker babbla fram en rimlig tenta nummer 3. hatar när jag är i slutskedet och jag har för många tecken, ej skrivit en sum-up, ej knölat ner tillräckligt många källor, ej namedroppat tillräckligt många begrepp jag ska ha lärt mig och ej kommit på en fyndig titel. :-) 
jag har iallafall aldrig älskat mitt lilla ekollon som gror mer än nu. den är en sån BJUTI? annars är det som disturbar mig mest i pluggmodet den lilla SKAM-kose-fangruppen jag är med i på fb, thanks agnes for showing me<333. jag älskar den och att få ranta om serien utan suckar. ska dock försöka keep fortsatt HALVlåg profil pga en vill inte verka för galen.
nu ska jag spurtletakällor innan lunch.
HADE.
 

Postat av: Agnes

hahah dina inlägg där är fab!!! du ballar ut lite men jag gillart massor <333

2016-12-02 @ 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0