november more like december am i right am i right

hej. det är den 9e november å idag vann trumpstump usa-valet, det var *snökaozzz* i stan, mitt seminarium ställdes in och sattes in på fredag-em istället :), jag har pluggat 0 hela dagen men varit ute å stövlat omkring i snön 2 hispiga gånger. SÅ. kort intressant info för alla som har en almanacka där de för ner både sina och mina happenings om dagarna :) jag hade en go helg häromdagen jodå. hej.
 
jag tvingade me eliott, lisa å edward på anttilakonsert på strand. mycket uppskattat. s/o speciellt till eliott som var extra snäll å gick me mig på själva konserten inte ba eftervalsen :)<3333 mycket go konsert å jag va mycket glad osv.
sov hos min favvo-duo å blev klappad på & lördagsmorgonmyste me lisa. 
efter en tokig lördags-dag :-))))) sååå hängde jag me majis å emilia<33 åt pizza, drack bärs å hängde ett varv på laika. 
igår hade jag å ninni halvhjärtat minivalvaka men spädde på me rekvisita :)
sen gick jag hem i snön, mysigt faktiskt. 
hade gött hej.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0