tjena maj

hej!
maj är jävligt gött hörrni. det kan en inte förneka. de senaste 2 helgerna har ju varit jävligt softa även jatack.
i helgen hann jag hänga både på tjörn, i onsala, på brännö å i gbgbAby<3333. så väldigt megabra. aggo jag  älskar att du önskade en vlogg (<333) men det kommer aldrig hända. kan EJ utsätta mig själv för en sån hemskhet. thanks though for tryin önskeinlägg out! puss.
 
tjena gurllll
majisen visar local tjörnskog yeayeayea
jag visar majisen mitt local onsalaHAV baby 
tjena gutefåren
vi lekte me min världsbästa ello en hel dag! 
å dagen efter åkte vi tidigt ut till brännö å klappade lamm, låg på klippor i solen och drack bärssss.
ändå FIN SYN<333
puss!
tjena prippsbabes
ett bättre söndagshäng me paps
 

Postat av: majjjjjajaja

<3 <3 <3 drömmmmmmhelg!!!!!!!!!

2016-05-10 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0