svårt men bra, tror ja

tjo.
här sitter en trött människa som varvar att kolla deppiga dokusar om utnyttjade barnhemsbarn på svtplay å läsa dalai lamas visioner å tankar i en sammanfattad bok jag lånade på bibblan igår. av någon anledning. 
SVÅRT detta liv alltså. säger jag å menar det alltså. mmmmm.
fint ere iallafall att sommarn basically är här tidsperiodmässigt, om än inte helt vädermässigt än.
jobbet är ändå så mycket mer soft när man hänger ute på gården hela tiden. DOCK är jag sÅ jävla trött i benen idag, efter att ha stått/gått/ständigt rört mig/haft ett barn som en liten klängande apbebis i armarna, en sitter aldrig still me 17 kids i ålder 1-3 år :-))))) men det är stundvis mycket skoj å fint också, såklart!
i helgen var jag i sthlm! firade mammas födelsedag, hängde på trädgårn P:PP:P, gick på glenn-konsert hejhej, andades sthlmAIR å walkade them streets en älskar, träffade några av mina bästa braiga människor i life osvosv. fint! fint är även att klockan är kvart i tio på kvällen å fåglarna kvittrar in genom fönstret å himlen är fortfarande blå och halvljus, <333 en annan grej, som e kul, är att jag fick äran att göra en affisch till min syrras kompis klubb heaven up here. det var prestationsångestigt å plötsligt väldigt stressigt då jag missuppfattat deadlinen ;-)))) mennnnnn tillslut blev den färdigritad å även fixad i illustrator me lite help från syrran.
HÄR ÄR DEN om ni vill se, hejråååå.
 
 
godnatt från en trött idiot :-)

Postat av: agnes

alltså letar varje dag efter den!!! vill se den irl

2016-05-25 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0