sthlm i maj baby

tjenahejtjenahej. 
tänkte bara låta sthlmsweekenden få en liten egen bilduppdatering. för det kändes rimligt å mys tbt ;))))) osvosv
vaaaaa ju hemma iaf för å fira mammis. sååå hängde mest me familyn, men även me några andra gölliga bra. 
 
knugen på stan ;-PPPPPPP
lill-sthlm <33
TRÄFFADE DENNA LILLA STORA ÄLSKADE VÄN. kände att caps representerade vårat häng bra. hispigt liksom, som vi är osv ;P:P:P <333 ämen puss det var fett iaf. she IS MY GURL foreverrrrandevveerr <3333
fick hänga me den stora stjärnan i mitt liv <3 puss she da best
jaha. dessa bilder var ju kanske inte asrepresenterande för helgen, men aja, delvis! gick på glennis å svennis konsert me eliott, äkta vän that boy<3333  å bra gbgisarplupps! hej.
vandrade hem i regnigt men ack så mysigt favvosöder <333 
på måndagen åkte jag hem till götet. men innan det hängde jag med en av två favvosyrror <3
hon e gulligast i stada!
å här togs även idolbilder på mig innan vi skiljdes åt :-)))))) tjenahej
gick igenom mariatorget å them favvostreets igen <333333 hejåhå
för att krama på favvosyrra no.2 
favvopappis skjutsade mig väldigt snällt till stationen å tåget som skulle ta 3 timmar + 1 timme försening ;) å vips var en framme i staden en bor i igen. alltid vemodigt att lämna sthlm, men en blir även alltid lika varm i själen när en möter denna favvisstad. särskilt i detta himmelskick<3 
puss å adjö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0