maj är månaden me stort M

hejje!
haft en sån himla megabra helg igen. this spring/summerthinngggggg alltså <333 det är fan lajf.
aggo har varit här i helgen, även hg & sebbe, i kattas födelsedagsfirandes ära! vi har druckit  massa bärs, ätit sojakorv & burgare åt alla håll å kanter, skålat i regn och sol, dansat oss megasvettiga och ba haft det riktigt jävla najs. levt helgbubblan, me bästiga människor. ska take you away lite här me bilder också jarå. puss.
 
fiskade upp denna älskling på fredagkvällen vid centralen å gick å drack bärs å pratade igenom life etcetc. på lördagen gick vi upp och ut på stan för att mötas av göteborgsvarsyra. vi stod och rynkade ögonbrynen å skrattade åt uppvärmningsPEPPEN.
kolla äkta gullunge. på stan inhandlade vi födelsedagspresse till katten och sen drog vi ut mot studiegången för att födelsedagsgrilla!
sagt och gjort! hamnade på en go grillning under tak då det började regna.
födelsedagsbarnet och andra glada barn.
hg testade örhängen å kände sig fin<3
grillning som övergick i storslagna medandraord-lekar & mysölhäng hemma hos katten<3
 
jag å hg klunkade vodka å läsk me inlevelse som att det ej fanns någon morgondag :P:P:P <333
sen stonkade vi vidare me vårt crew mot rio rio för att svettas bort till håkanlåtar och annat shit.
morgonen därpå bakishängde ett stabilt crew innehållande hg, katta, aggo, gustaf & jag. vi drack kaffe å mådde piss å spelade en lång omgång med med andra ord.
tjena gullan<3
hej studsisar.
ett gulligt idiot(sagt me kärlek)gäng som gick en prommis å fick beskåda, grodyngel, rådjur, ormar, fjärilar och pingviner. rena rama safarisöndag. mycke bra.
grodyngelinspektion.
fler göllungar gåendes genom ett somrigt johanneberg <3333
<3
hejrå bästiga braiga personer i life! see u soon.
påvägen hem från min hemköpshandling pallade jag syrener från en buske å dom står nu i mitt fönster å luktar så GOTT <3 å NU ska jag sova för att försöka orka måndag å life igen imorn.
puss hejrÅ!

Postat av: Anonym

alltså blev så happy när jag såg att du bloggat om detta. känns som man får återuppleva det liksom. TACKTACK för bästa helgen och för att du får mig att må så bra. du ÄR den bästa jag vet <33333

2016-05-25 @ 21:30:04
Postat av: agnes

men vafan skrev ju mitt namn å så blev det ändå anonym

2016-05-25 @ 21:30:22
Postat av: palma

<33333

2016-05-26 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0