hejrå, imorn åker jag till COSTA RICA babyyyy

jahaja. nu är jag här igen. sådär stressat å halvhjärtat, MEN ändå här! :-) 
imorn går planet till costa rica med min bättre lillastora älskade hjärtevän, anna! jag är jättenervi och har varit jättestressad å allt vad en possibly kan va. men nu har jag tillfälligt lugnat mig lite..!
om mindre än 3 timmar ska jag gå upp :-) so I better sleep soon. ba en sista vink här tillsvidare, ska försöka säga hej från costa också. kan ju va skoj.
har haft en bra halv vecka i sthlm. träffat mina syskon å pärisar, träffat joppe, träffat eliott, å gått på faschingx2. mycket mycket bra. NÖJD som elodyne skulle sagt.
n U måste jag tyvärr verkligen sluta tjattra här.
GODNATT & ADJÖ. vi ses på andra sidan!
pusss
 
lite bristvara på najs bilder från senaste, men här e en på mig ;--)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0