tjenixen

tjenahej
jag har precis skrivit små hejdå/sommarhälsningar till mina tre närmaste kollegor som jag imorn ska ge varsin liten 'ginko-planta', som är en liten grön växt, som lite ser ut som en persilja med väldigt stora blad :-) så dom kanske (förmodligen) kommer ba 'jaha, ehhh, tack :-------??)))))'. MEN det är väl tanken som räknas. dock har jag ju ångest för just det redan, att dom ska ba CALM THE FAKK DOWN hur länge har vi ens jobbat ihop. mennnn. förmodligen lär dom ju tycka att jag är en snäll plupp så det ska nog lösa sig :-) kommer serri sakna dom tho. fast ska jobba me 2 av dom resten av veckan ut iaf så det e sköj. kommer ÄVEN som ni förmodligen listat ut, sakna mina barnjävlar<////3. har kramat så mycke på rut, leandro å julian idag, mfl. dom små liven <333 
jag hade en go helg iaf. hängt me slampis å glennsvenn, kollat fotboll, druckit bärs, förmodligen lagt ner alldeles för mycke pengar på just det :-), å sommarCYKLAT mycket!!! stort plus. i regn på led & över långa broar <333 väldigt trivsamt. dock har min cykel börjat gnissla på ett extremt störigt sätt :-) + träffat mams å paps å mysfikat å gott på konstmuseum + hade bra onsdag när jag gick på colors me jossan, katta å leila, ocH överlevde ändå dagen efter på jobbe. eloge till mig själv hejrå. NU VET NI ALL DENNA INFO. puss adjö.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0