snabbvisit i sthlmbebisen

hej!
i fredags jobbade jag min sista dag på jobbet. hela veckan hade varit halvkaos pga sjuk/ledig personal, så jag hade överrösts med halvkatastrofer. vilket ju var lite tärande och uttröttande, MEN kände mig ändå inte så jävla less på arbetsplatsen. kände ändå övervägande kärlek till mina barn å mina kollegor. sÅ det kändes väldigt snopet att för sista gången vandra ut från jobbet och krama Rut hejrå for the last time. men. ska jag ska väl komma över det i sinom tid. tur var väl iaf att jag direkt efter work hoppade in i en bil med simpa å drog raka vägen upp till sthlm för att hälsa på majis! KUL och MYS var det. vi hade en jävla go helg fyllt me några av toppgrejerna i life: öl, korvmebröd, frukost, trädgårn, kramar me några toppers människor i life, södersströgång, glass, ETC. å en jävla massa håkan som var det enda jag å slampis lyssnade på påvägen hem. 
tack å bock!
 

Postat av: majjstro

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3

2016-07-16 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0