måndag i juli jaha

tjenahej!
jag ligger i min säng i fiskis å har ont i magen </3 förmodligen pga onödigt kaffeintag. ligger och lyssnar till ljudet av en fluga som surrar vid mitt fönster :-) kanske ett av livets störigaste ljud :-) det är jättefint väder ute och jag sa nej till att följa me bror+ello å bada. vilket ju var dumt. men orkade inte ta ställning när han smsade å frågade kl 8 imorse :-) förövrigt föds hans andra barn och mitt andra brorsbarn (?) anyy day now. sick va! snart är jag faster x2!
men jag å paps har bestämt oss för att åka till artipelag om nån timma iaf. så det är mys. känner mig lite ångestig kring val osv som vanligt. men pappis har försökt peppa sthlm å konst, så det ska la gå. gbg står ju faktiskt kvar. men vi får la se. här e veckans stora händelser: :----)
lämnade denna favvoplats i söndags å åkte hem till gbgläggan å packade.
för att på måndagen åka hit!!!! till sthlmis! å fira denna stjärna som fyllde år! + träffa andra glada barn exempelvis hg, hej!
svängde tillome förbi trädgården *påvägen hem* :PPP jävligt kul var det dock. tog me mig en majis hem och fick bo hos henne resten av veckan, flott!
på tisdagen hängde jag me min favvokid hela dagen och lekte, åt & sov<333 väldigt mys.
sen traskade jag hem till majis igen och käkade middag på ballen <3
på onsdagen var jag ute å drack bärs me aggo, hannah, britta och alice, skoj! fick vandra hem i detta vackra ljus, sommaren<3333
å såhär tröttis var jag i hissen :-)
på torsdagen när majis kom hem från jobbet hade jag bestämt att hon låtsas-fyllde-år. en mycket bra aktivitet om man behöver pepp, hett tips! så jag hade lagat middag, gjort en tårta och köpt en liten present. kul tyckte majis tror ja!
<3
på fredagen hängde jag med aggo på stan och bjöds sen på risottomiddag hemma hos henne, jävligt bra. har inge bild på detta tydligen. istället kan jag förklara bilden ovan som = igår innan jag, majis å thofte drog till trädgårn för andra gången denna vecka, hejhopp, skoj!
goa, coola, bra va!
å igår hängde jag å claris å maja & åt scones, traskade runt på söder och badade tillslut i bajsvattnet i tanto. mycket bra söndag tack! sen på kvällen *flyttade* jag ut från majo och åkte me mams å paps hem till fiskis, som precis kommit från landet. mycke bra week iaf. tackartackar life. nu ska jag duscha å ångesta vidare. adjö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0