yeyeyeye

okej. hej! jag har JÄTTEont i ryggen. vill ba dela med mig av denna krämpa. som är hemsk. och skapad pga bär runt på massa shit hela dagarna i ända. mina termobrallz, fleece å shit till jobbet + min dator var å varannan dag när jag ska searcha the world wide web after work. SVÅRT detta liv jag lever. 
vet inte vad jag ska laga för middag idag. så sugen på pannkakor. men det är ett litet halvt projekt liksom. shit måste verkligen handla sen, massa mat. mest frukt.
OKEJ LETSDODIS. nu ska jag take it away me lite bilder å update om livet osv. hej!
(ok kom på att ni får sthlm å jul i ett annat inlägg, så blire lite STRUKTUR osv) hejrå.
 
mami & papi hjälpte mig flytta in på vidblicksgatan, å på kvällen åt jag inflyttningspizza me dethär sjukhövvet. FINT tyckte jag!
laterrrr that evening hällde vi i oss öl och va glada :-)
här va jag nöjd me en snappis från bibblan. hejåhå. livet är oftast inte roligare än såhär.
tillbringade hela förra helgen på landet me kusin & moster. walkade nöjd runt i solen och vid detta HAVSBJUTI.
:-)
köpte fleecesulor & öl en måndag efter jobbet. life as we know it :-))))))) ELLER NÅT INTE VET JAG.
kirrade en ny konstellation av fotona jag äger å drar omkring everwhere I move in gbg.
såhär snöjävligt men fint hare varit efter snökaoset förra veckan.
gick en morgon till jobbet i denna temperatur :-) trevligt tyckte jag :-)
i fredags kom diz little face på besök igen, woHO!
vi gjorde sånt som vi gör bäst --------- dricker bärs å talar illa om MÄNNISKOSLÄKTET :----) hihhhhi
tokerier på systeme.
 
hade spelkväll hemma hos gustaf & mathi igår + katta. myckemycke najs!
 
gbg yeyeyeye
idag såg vi ett extremt skevt hus. TOKIGT tyckte jag :-P
& så skymtade jag detta lilla namn mitt i vädermisären å blev gla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0