trist dag idag + bowiesadness :(

hej!
jag sitter i bibblan å lånar wifi :-) är jÄTTEkissnödig och väldigt hungrig. mennnn ska som tur är träffa min kusin om cirkus 20 min & då ska vi käka lunch. och då kan man även gå på toa :-)
jag lever iaf. så ni vet. läggan är rätt fin nu! inte hunnit småpiffa så mycket, men iaf packat upp allt! ska visa bilder när jag tagit några + har internet igen hehe. så det känns ändå bra liksom. känns mindre pepp å börja jobba imorn dock. samtidigt som jag vet att det är exakt det jag behöver, komma in i en vardag å rutin igen, för att ändå känna mig ok-pepp på life. kände mig lite halvdepp igårkväll. pga förvirrad över lajf osv. men somsagt, måste väl bara komma igenom denna första vecka typ. sen är nog allt rätt nomalt igen. 
skulle ju dock UPPSKATTA om vädret kunde sluta vara så inihelvete GRÅTT och SLASKIGT och KALLT. 
blev ändå glad över att snön smälter bort nu, men så ba skare bli -8 igen på onsdag :-) = isbana. orkar ej!!!!!!!!!!
det är inte alltid lätt att vara glad alltså. 
imorn ska jag jobba på en småbarnsavdelning jag aldrig varit på. = småbarn är alltid lite extra svårflörtade att känna sig trygga med en. sÅ det blir en härlig start å utmaning på jobbet :P:P:P
hoppas onsdag blir gladare och att jag får hänga me dexter igen<3
nu ska jag packa ihop å knata iväg å möta kusinen.
hejrå!
 
 

Postat av: Agnes

FIN TRÖJA JU. plus massa pepp från en som saknar dig

2016-01-15 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0