måndag

hej!
här sitter man som någonslags internetdesperatjävel här igen på bibblan. ;-) 
det är så jävla mysigt här ibland dock. häromdagen var jag här på en dålig "utställning", randoms som tolkar tranströmer med bilder. det var inte det bästa jag sett i life. men tanterna som "övervakade" utställningen var älskvärda och engagerade. poppade upp hela tiden brevid mig å började prata. + sa att jag fick ta av chokladen som blivit över på vernissagen. gjorde ej det dock, ångrar :-/. 
i helgen var jag på landet, sleepade hos kusinen & moster. det var myz. vandrade 2 långprommisar i iskylan :-) varav en i sol = älskvärt.
gu jag har inte varit på våning 4 på bibblis? borde gå dit å utforska. 
skulle slutat 11 idag, men fick jobba till 16 iställe pga vabbande menschen. på förmiddagen förfrös och totaldog mina fötter. skojar verkligen ej. gick helt seriöst och mumlade högt & sammanbitet "är dethär dagen jag dör, ja man undrar ju faktiskt" "kAN HAN INTE BARA SÄGA ATT VI SKA BÖRJA GÅ IN NU?" "RIKARD KAN DU PLS INTE HA PÅ DIG GALONBYXOR OCH ÖPPEN JACKA Å INTE FRYSA". rikard=den andra gubben jag jobbade me. han va snäll men lite random. hade aldrig träffat honom förut. å kan ju erkänna att jag hoppades på att det skulle va en halvsnygg ung snubbe. så man kunde ha NÅT å glo på iaf. men icke. fan jävligt osäker på om han hette rikard nu. kanske va roger? aja nåt i den stilen.
nu är jag kaffekissnödig och borde gå å investera i skosulor som kan värma dessa stackars fötter. funtar även på å köpa 2 bärs å lyxa till min förmodligen simpla pastamiddag ikväll. kanske borde gört.
jag ska någongång denna vecka:
- köpa minst 1, kanske fler beroende på kostnad, GRÖN VÄXT
- köpa några nya dricksglas på myrorna för en billig peng, de 2 jag har nu är ej mina + är skolglas vilket är lite ångetgivande.
- hämta min frysmat jag glömde hos matilda
- köpa ny deo som inte luktar något
& NU ska jag prata me majset i tele.
adjö.

Postat av: Agnes

Hahaha detta var mitt bästa inlägg hitills. Älskar detta. Mkt underhållande och hoppas att du får varmare fötter och snyggare kollegor i framtiden. U rock.

2016-01-20 @ 03:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0