måndag

hej! gu va jag skämmer bort er me bloggpeppring va :P:P:P
idag har jag jobbat, vaccinerat mig ännulitemer, å hängt me pappa. en bättre måndag ändå. mys att få hänga me papi. vardagslyx. vi fikade, å eftersom alla museum är stängda på måndagar så åkte vi på min begäran runt i stan/majorna å ba driftade runt å kollade in hus å sånt. svängde förbi bengans å pappa köpte bowies senaste <3, stannade vid röda sten å beskådade älvsborgsbron och klippans kyrka i det gråa ljuset, vandrade runt lite. sen skjutsade han hem mig. jag orkade inte laga nå större måltid, men sitter nu ändå å mår illa pga ätit för mycket :( vilket jävla sjukt problem jag skäms faktiskt. men, så ere iallafall. 
har även kollat på the wolfpack, mycket bra doku, tipstips! (maja den går å ladda ner nu!!)
känns som jag ska göra så mycket men ändå typ inte alls så värst mycke nu sista veckan jag är här. blir både stressad å pepp. som det lilla emo jag är trivs jag ju ändå bäst, antar jag, med att bara sitta å äta min lilla middag å kolla nån serie/film, lyssna på musik å rita lite, i min ensamhet. FAST samtidigt som jag stormtrivs i det kan jag ju även ofta känna bitterhet/tristess i just det, att vara ensam. såååå. mmmmm. det blir bra. på torsdag kommer ninni hit, å i helgen även jossan. på måndag jobbar jag min sista dag, och förmodligen på tisdag åker jag hem till sthlm! crazy. dock kommer jag ju tillbaka till mitt lilla gbg en dryg månad senare, känns tryggt. 
herrå.
 
ps. visstvisstvisst mysig tröja indeed aggo! ds.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0