LUND babyyyy

TACK för pepp aggo <3333 här kommer en lunddokumentation varseeee.
 
SÅ. jag anlände i lund kvart i sju och möttes upp av denna lillastora älskade MÄNNISKA! MAHLIN <3
hon visade stolt upp sin uppfällbara säng jag hört mycket om. 5/5.
vi käkade pasta hos mallo & sen tog vi en buss till en annan lundbo nämligennnnnnn...
CLARA <333 claris bjöd på förfekke/helkvällsfekke me ett mycket bra gäng jag tycker om.
bl.a. vendi, simpis & maddi <333
mycket glada å nöjda åkte jag å min hyresvärd for the night hem igen.
en liten morgonmallo <3
vi trollade fram en mycket värdig frulle. mmmmmums.
sen kom SOLEN från ingenstans och vi hoppade ut i våra bakiskläder och intog en långprommis i stan.
hejhej <3
lund var MYCKET fint, särskilt i solsken, detta dokumenterade jag tydligen inte så mycket dock </3.
en sånhär liten idiot hittades iaf denna dag på lunds gator luktandes på diverse blommor/växter hon kunde hitta :-)
sen återvände vi hem till mallo där hon gjorde sig fiiin för sittning å studentgrejs. å jag tog mitt pick å pack å flyttade in hos clarisgranis. sen drog vi till malmö och daaaaansade.
en liten ciderclaro
det var faktiskt en megabra danskväll. jag fick *f l i p p* :PPP i slutet av kvällen när dom spelade lorentz. dansade ensamt helt hysterisk :-)
much happi
dagen efter vaknade jag hos claris & gjorde pankisar å go frulle 2.0. å denna gullis kom dit å hängde.
sen åkte vi 3 in till lund å vandrade i affärer å lunds kyrka innan jag åkte hem :(
TACK lund och mallo och claro för världsbra helg <333 kommer tillbaka snart promise <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0