lill-läggan på vidblick

hej! förra veckan på fredagen låg jag hemma å va post-magsjuk, och gick alltså ej till jobbet. även i någonslags hets över att försöka bli *frisk* inför att åka till Lund senare den eftermiddagen. någongång under dagen fick jag för mig att halvhjärtat dokumentera min lägga för att kunna visa för er själar som kanske möjligtvis har någon undran över hur det ser ut där jag bor numera? HÄR FÅR NI :)))))))))))))))
här är mitt lilla/stora rum som pretty much är hela läggan. mattan, spegeln & det lilla minibordet är min gammelmosters, bordet mormors, stolarna & lampan i hörnet mammas&pappas. det tycker jag är fint. att allt kommer från lite olika hörn av mina släktisar <3
här är min lilla sovhörna, haha. med 2 madrasser :-) livet utan säng är hårt osv.
min lilla köksjävel!
som har en extremt låg diskbänk, vilket är ärligt störigt varje gång jag diskar :///
vyn jag vaknar till! dock 9/10 gånger i mörker och emo-het.
min bästa lelle affisch + automatbilderrrrrrr <333
mitt lilla fönster, som numera även pryds av en fikus! 
mitt första matintag efter spyis :)))) + moral support av big.
sennnnnn svischade jag iväg från gbg till lund på nya äventyr, mer om det i ett annat inlägg ;-)
puss å adjö!

Postat av: Agnes

ÄLSKAR att du är tillbaka på bloggis. blir alldeles glad i magen <333

2016-02-20 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0