i dröm å fantasiii

hej! har ju varit på landet i helgen som bekant. mycket trivsamt är det där jotack. hängt i skogen, hittat småsmå vitsippeskott<3, tittat efter delfiner vid vattnet å hoppats på å ha extrem tur, ätit middag me pärisarna, hängt me kusinen, handlat mat å grejer me mams, vandrat runt en sista gång i min gammelmosters hus som nu tyvärr är sålt men for the better typ. nu är jag hemma å ska snart sova, tittade nyss på en doku om ted gärdestad på svtplay, titta! den va fin. teddan är en gammal idol va. lyssnade på honom massa när jag var liten, å nu också för den delen. fan va liten å klok han var när han började skriva låtar tillsammans me brollan. coolt. 
happ! puss å adjö. 
 
 
hittade snödroppar i trädgårn!
 
 
 
<3 
åt jordgubbar (!...) å tokade till mig tydligen :PP
var och är även väldigt nöjd me min nya bästis-mys-tröja köpt på nikeoutlet. mmmm den ska jag bo i nu.

Postat av: Agnes

jäklar vilken soft tröja!!?

2016-02-22 @ 15:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0