DET ÄR FEBRUARI 2016 jAHAJA

HEJ ÄLSKADE.
gUESS FAKKING WHAT? jag har INTERNET, H E M M A, på vidblicksgatan! woHO va. hahaha. dock lite av ett skämt då det tog ett halvår innan jag fick det, och nu ska jag dra om en dryg vecka :-) men aaaaja. soft iaf!
det har hänt så otroligt lite och ändå mycket sen sist?! ska göra små bildiga-bloggiga inlägg till er promise :-P
sitter iaf hemma å käkar makaroner, min partyfredag :-) ämen ska faktiskt till landet senare! för mams å paps kommer, ska bli mycke soft. är pepp på å vandra i min skooog och titta ut över ett hav där det simmat runt delfiner senaste veckan?!!!! så CRAY. sök på "strimmiga delfiner onsalahalvön" and you'll see what I'm talking about!
alltså jag ska bara jobba EN vecka till? så jävla konstigt? pepp såklart, att resan, costa RICA, ba närmar sig me stormsteg. men också enormt konstigt, det har hela tiden varit något som låg i framtiden liksom. men ja wow det blir kul. måste ba vaccinera mig lite till heho, å fixa grejer en kanske bör ha med sig på en sådanhär resa :-)) mvh superprepared och medveten om vad jag håller på me ;)
åååå är så sugen på öl. längtar till andra lång, mycket depp jag vet </3 är även jättetrött å håller på å somna :)
nu ska jag koka kaffe å äta upp mina ballerinakakor som får mig att få ont i magen.
+ kanske göra nåt mera inlägg vem VET.
puss adjöken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0