tjogen vad händer ens

tjogen!
idag har jag levt bakislajf (:PPPpppp) och packat lite. jag har s å å å himla svårt att inte ta med mig hela min garderob :-)))) måste lära mig att travel light. but that aint gonna happen probsss.
tack maja för bra tips :-) känner ångest för varje liten pryl jag plockar ner från min vägg å ba RIP DETTA LILLA KORT SOM SUTTIT PÅ DENNA LILLA PLATS, NU TAR JAG DIG Å SÄTTER UPP NÅGON ANNANSTANS. </////3 ja jag borde skaffa hjälp. e sjuk i hÖVVE :-D
 
jaha, detdär skrev jag igår :-)
fortsättning följer: jag har packat klart, cray va??? är så pepp å rädd å allt på en gång!!!!!!!!! känns knäppt att jag inte ligger i detta lilla rum imornkväll å kollar paradise. utan i ett NYTT stort rum me kök å toa å grEJER. så peppigt å läskigt all at once. fint att ha så nära till landet dock <3333 och till dig majsi!!!!! <333
desto tristare å ha LÅNGT ifrån andra små snellisar här hemma förstås. jag lyssnar på björnstammens nya skiva å cirka ALLA deras låtar är bara lite mer än 2 minuter?? provocerande. en låt måste ju va minst 3 min, annars gåre för SNABBT! 
 
gud fick lite ångest nu :((((((((((((((( HAHA okej jag ska försöka sluta vara så sentimenti. 
hejrå.
 
här har ni aggo :-)
 

Postat av: agg

älskliiing du är bästi. plus att jag blir så glad allti när du bloggar. <3<3<3

2015-09-09 @ 12:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0