sticki nikki hehehhEHEHEHEhe, eller fingerzzz??? :-)

hejpåerhejpåer!
i helgen har maja hängt hos mig, det har varit super, vi har fan haft en suPER helg. mikket skoj å bra å matmässigt god, alltid trevligt. jag har införskaffat mig en stekspade så jag slipper steka med en osthyvel :) skärbrädor så jag slipper skära lök och allt annat som ska skäras rakt på bänken i köket :) en liten papperskorg till toaletten :) å värmeljus så jag kan MYSA riktigt vavavava. känner mig vuxen. fast at this very moment mindre vuxen pga lite ensamsjuk, blev ju van vid att majset var här nu VA. men ok jag klarar mig hehe! imorn måste jag börja söka jobb aktivt, är ej taggad. längtar till landet. i torsdags blev jag hämtad av moster & kusin å åkte till landet me dom, åt middag, kollade på film och sov där. OCH hängde runt i min bästa skog. mmmm den ere bästa jag vet. så magiskt att ha så nära till landet, riktigt jävla fint. pratade me malin idag, hon e en gullis. saknar na. 
gU jag vet ej om jag ska försöka sätta upp bilder på väggen eller gå å lägga mig nu??? så SVÅRT. okok sätter upp bilder, de behövs faktiskt. adjöken!
 
 

Postat av: agnes

hej gullan!!!!!

2015-09-14 @ 10:18:31
Postat av: agnes

du är en bra vuxen tycker jag! och LYCKA TILL med jobbsökandet. jag skulle anställa dig dirrrrr

2015-09-14 @ 10:19:44
Postat av: majo

:)) <3<3<3<3

2015-09-14 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0