LANDALA baby

hEJ mina älskade!
jag e hÄR osv. men det vet ni redan! mina kläder är uppackade, sängen bäddad (he he obviously), kylskåpet hyfsat fyllt, ljusslingan uppe och snart även foton & min jungleaffisch <3333 peppigt va! i helgen får jag mitt första besök, majset :) känns så kUUUL å få dela med någon detta galenskap.
idag har jag vaknat upp i min nya lägga, käkat äggmacka å druckit kaffe sponsrad av anna & aggo. kaffepress & kaffe, mycke snela å bra gåvor! jag har skypeat me isa. vandrat runt halva gbg och införskaffat bl.a. tvål, disksvamp, topsar å lite annat random. dock maja (!!) måste vi till rusta för jag vill köpa en liten papperskorg till toaletten och handdukar å grejer. sEN drog jag iallafall hem och tillagade och åt min lilla LIDL-middag. fick jätteont i huvet men studsade ändå glatt ner på stan för å möta maja å hennes klassisar å gå på manifestation för flyktingkrisen. det var fint och bra turn up. dessutom var det typ svettigt idag?? borde varit barbent </3. 
känner mig förvånansvärt happy å nöjd me tillvaron, läggan känns väldigt hemma å mysig redan. väldigt "självklar" liksom. så det är najs. än är allt bra! imorn ska jag nog till landet å hänga me moster och kusin. är väldigtmegapepp på det och att få walka i skogen lite. mvh snusmumriken/PLUPP (min favvobok när jag va liten) osv :) nu ska jag räkna ner minutrarna till PH. <333 mmmm bästa tidsfördrivet i lajf. 
blir glad när ni pepppar mig här å på sms å snap etcetc :)))) sånivetdetva. känner kärlek å support å det är FINT!
hejåhå, puss!!!! 
 
en bild från när jag vinkar hejråååå till mitt lilla rum i fiskis och ett NU när jag vinkar HEEJ till min läggis i landala!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0