kapellgången 2

tjogen mina små fågelungar!
söndagkväll va :-)))))))) har lite ångest angående jobb, men inte SÅ värst mycket. 
fick ju jobbet på lärarpoolen så det är ju skoj! dock lite omständigt att hoppa runt på olika skolor, plus man garanteras ju inte jobb liksom. mENMEN, fortfarande bättre än inget! men ja fortsätter söka va :-)
another megasuperjättebra helg här i gbg iallafall. mmmmm. jag å majset har strolat runt i gbg, suttit i hÖStsolen (<33) och druckit kaffe, druckit öl på diverse barer, haft stela men desto fler bra moments, klappat djur i slottskogen och vandrat cirka överallt pga rädd för vagnen å vitkepsarna :-) ikväll så satte jag också upp masssssa bilder på mina väggar. så det är ju fint å peppigt å så. mor&far lämnade lite grejer i fredags å mams var å kollade in läggan. nu har jag alltså desto mer kläder å saker som en vacker dag i november ska förflyttas härifrån, längtar ;-) jamennämenjo så att lajf e ju faktiskt rätt fint va. imorn ska jag förmodligen ut till onsala å hänga me papsi som är kvar i staden i cirka 2 veckor, mycket mys.
 
adjö!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0