hejje idag fyller papi år <3

HEJ GÖLLÖNGAR!
nu ere dags för mig att börja skämma ut mig här igen på bloggENNN ;-) seriöst though tror jag att det är en bra idé nu när jag ska flytta till gbg till i jul cirkus. kommer ha cirka noll vänner till en början iaf. har ju bara majset på helgerna </3 (knappt det kanske) livet som skild </3
nejmenjamenjo.
jag har lite dampångesträdslapepp osv. SÅ PEPP ena stunden SÅ RÄDD andra. är ju så överdrivet sentimental av mig så får panne varje gång jag ba hejdå denna lilla asfalt jag walkar på här på söder, see u in 100 år. och same med varje stol/kudde/kastrull/min säng hemma. MEN det går över he he he. såfort jag flyttat. 
se fram emot all möjlig ångest å damp men sen glädje, som jag kommer vräka ur mig!
ge mig gärna TIPS på vadfan jag ska packa? obv. kläder. men sen typ? ok detta vet jag: ljusslinga, lakan, handduk, typ 2 affischer, massa kort, någon dvd??? <333 några böcker, pennor, anteckningsbok. VAD MER???? vill känna mig som hemma i min nya ETTA på 30kvm jag ska flytta till. pls help me. 
alla är även välkomna att framförallt KOMMA OCH HÄLSA PÅ MIG men även skypea/ringa mig varje kväll <3
 
ska jag byta till denna som header på bloggen? hHAHAaha. vem är jag. 
 

Postat av: okmumin

:-) <3 ta m en fin kopp

2015-09-06 @ 21:54:25
Postat av: agg

MEN JA blogga från gbg tack!!!! vill veta allt!!!!! <3<3<3<3

2015-09-07 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0