har bott här i en VECKA idag hörrniiiiiii

hejjjjjj! 
gör om gör rätt :-DDDddddd, gjorde om lite igen. 
idag har varit en halvproduktiv dag. ok, inte så produktiv. but still. 
jag har promenerat, sökt jobb, ätit lunch å middag :-) (det är också en bedrift) och suttit i min innergård i solen+blåsten. okej jag sKA försöka få jobb innan fredagen kommer............. är så pepp på att ba få dricka öl å leva lajf lololol. men det är sanningen. 
på fredag kommer mami å papi har jag sagt det redan kanske? dom kommer iaf med lite mer kläder hehe, och random grejer som kan va kul å haaaa. så det är pepp. har även lyckats med att INTE handla idag? HUR duktig?? igår gjorde jag bönbiffar till middag, aggo hur duktig?? dina var dock godare tror jag, men jag gjorde på kikärtor å andra bönor istället för kidney. men fortfarande goda though! 
okej ikväll sKA jag beställa bilder som jag kan sätta upp på väggen inom en snAr framtid. om någon har tips på hur man söker jobb inom äldrevård så får ni gärna tipsa. fattar typ inte hur man kommer i kontakt me kommunen å shit? blääee. men ja. är fortfarande gla typ. får ju absolut moments av livsångest å allmänt emo osv som alltid. men känner ändå en stabil nöjd känsla, tror jag iallafall? känns gött.
vem är anonym som sa att nya bloggisin va fin förresten??? :PPPP
kan förövrigt VARMT tipsa om dagens doku jag såg på svtplay, del 3 av 3 (har ej sett dom andra två, men ska gört) av "Det är inte så dumt att bli gammal" avsnittet som heter "Vägen till vansinnet". mYCket sevärt.
är så mega sötsugen, å har bara 3 bitar plopp kvar från igår :(((( ska jag baka??? borde ej. borde tämja mitt sötsug :(
aja, adjÖ kära vänner!
 

Postat av: aggi

MYCKET duktig!!!! övning ger färdighet va ;-)))))) fin bloggdesign men lite jobbigt i ögonen ibland om en ska vara ärlig. men jag kanske vänjer mig

2015-09-15 @ 21:13:39
Postat av: Anonym

det var jag!

2015-09-17 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0