dethär e min tid, kanske

tjo mina katter!
sen sist har jag fått jobb x2, först lärarpoolen, sedan en förskola på hisingen, som jag jobbade på tors-fred. lärarpoolen hann jag inte börja på innan jag slutade hah, men dom är snällisar som var förstående. next up är att jag ska på en till arbetsintervju på en annan förskola i örgryte på tisdag. might wanna change location :-))) vet EJ. är fett förvirrad å velig å så i jobbDJUNGELN ;););) nämenjamenvet ej. vi får väl se.
majset har varit här sen i onsdagskväll då vi gick på Mac Demarco på pustervik (som hon även fick i tidig födelsedagspresent av mig :))))) och drack öl. det var gött. sen jobbade jag medan hon var på bokmässan. sen har det druckits mera öl, vi har snabbhängt me både katta mfl och emilia! fint! gött! bra helg, igen. det är fint. gbg är fint. 
när jag får söndagsångest/ångest i största allmänhet försöker jag lyssna på håkan å ba känna mig extremt stereotypiskt göteborgsk :))))))) idag till exempel, klättrade jag upp på ett berg brevi mig, ovanför chalmers å satt i kvällssolen å försökte ba va håkangla. funkade ganska bra ändå. 
nu ska jag försöka gå å lägga mig, å eventuellt ställa klockan för å se månen blodröd nångång inatt!
adjö! (miss u all förövrigt. sthlmisar, londonisar & hamburgbobo visiting sthlm <3 </3 <3)
 
 
 
en liten majs i landalaläggan
whatsup partyppl :PPPPP
för mammig regnjacka eller ej? TO BUY OR NOT TO BUY. 500 spänn. pls vote.
mac <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0