baaaaackstaaabber

hej!
imorn ska jag backstabba min nuvarande förskola och arbetsplats å gå på en arbetsintervju på en annan förskola, någon timme innan jag börjar work nuvarande förskolan. känner mig som en HEMSK människa. börjar ju bli vän me bebbarna nu. men vill verkligen checka läget på det andra stället. för det ligger fan jävligt fint, och går lite snabbare å åka till. vill ni höra om mina nuvarande bästisar på jobbe? om ej kan ni skippa följande stycke :-)
 
otto - en liten sjukihuvet 2åring vars avdelning jag inte ens varit på, men han ba hittade mig på skolgården förra veckan och det enda han kan säga är "NEJ" fast jätteglatt och busigt + "TITTA". han e ba sjukihuvet men världens gulligaste å roligaste. han kastar löv på mig och är överallt å ingenstans. påminner lite om hackspetten i kalles ankas jul.
hugo - han är en klok, snäll och tokig 4,5åring som jag hängde med idag från å till hela dagen. helt plötsligt när jag satt vid hans bord på lunchen dök han upp från ingenstans å tog tag i mitt huvud och gav mig en puss på kinden och sa att han gillade mig, väldigt rakt och bestämt. men även att han gillar alla fröknar. dessutom hade han typ små utslag precis vid munnen </3 jag accepterade snällt hans kärlek men gick i smyg och smetade in hela ansiktet med desinfektionsmedel 2 sek senare. 
dagens sista bästis som jag hängt med hELa dagen har jag sjukt nog helt tappat namnet på? återkommer me detta! han är iaf cirkus 3 år och är jättebusig, supergulli, men väldigt tystlåten. och när han väl pratar fattar man inte ett piss. idag älskade han mig för att jag gungade honom hela rasten, lekte att mina fingrar var myror på hans mage/rygg/huve och rånjöt fan när jag bar honom till olika ställen för å få honom att klä på sig/lugna ner sig från busighet. 
 
efter jobbet mötte jag pappa och åt glass å körde runt i örgryte, mitt potentiella nya workområde, och kollade in gatan mams å paps bodde på i 3 år när det precis träffats. nu ska jag snart försöka sleepa för intervjun börjar 8 imorn :-))))
 
over and out!
 
bilden är på pappis förra veckan när vi var på äventyr i halmstad. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0