runnin'

hej
lyssnar på Runnin' (Lose it all) me Beyonce å Naughty boy och känner bara att det typ är soundtracket till min höst. lyssnat på den varje dag alldeles för många gånger sen dagen du visade den för mig maji! so thank u. inte nödvändigtvis pga texten egentligen, eller jo, den också delvis, men mest bara allt annat me låten. den får mig att känna mig så otroligt depp/lycklig/I can do this/I can't do this/allt e sämst/allt e ändå ok/det kommer LJUSNA. dendär blandningen av känslor man behöver och samtidigt får krupp av. det är på riktigt den första låten jag sätter på på morgonen till min ångestvandring (alltså typ 50 m) till vagnen men även jobbet dårå. oCH den sista jag sätter på innan jag måste ångestsova pga annars är jag ännu ett större emo på morgonen. den e bra iallafall. 
summerar många av mina känslor å tankar atm i livet tycker ja. så det är fint.
 
idag har jag hängt me paps hela dagen pga varannan torsdag = icke schemalagd, endast vikarie ifall dom ringer å jag behövs. behövdes ej idag vilket var mycket skönt. även fast jag behöver pengarna, meN, pengar är inte allt här i life. imorn ska jag förhoppningsvis få dricka bort några av mina sorrows, är som vanligt ohälsosamt taggad på detta. majset kommer! pepp, vi har ej setts på 2 veckor nästan, hör å häpna. vet att alla antecknar osv.
saknar alla mina andra bästisar väldigt mycket, det ska ni veta. fick även lite emofeelings av att nyss prata me mami live från fiskis å kände ba att fiskis <3333 min lilla skog <33333 saltsjöbanan <3333 miss them bitches alltså. men! är väldigt glad för mitt landala också. det varar ju iaf i en dryg månad till. har fan varit här i mer än 5 veckor nu! stort. sen får jag packa min kappsäck till nån annan lägga förhoppningsvis. 
hejrå love u all
 
 
 

Postat av: majutt

<3 <3 <3 <3 <3 fint palma <3 <3< 3<3 < 3 bästa beskrivningen av låten!!

2015-10-15 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0