hej

hej!
fått ångest av att skriva haha, men vill ändå, det är ju kul när ni kan höra från mig här tänker jag.
men kör min classic typ anna 2008(?) och ba "vad som hänt på sistone via bilder från fånen :P".
ok vi testar. (ps pretty mucho alla bilder är LÖKiga, men det är fint ändå) har alltså på senaste:
 
börjat på ett nytt jobb, tog kort på personaltavlan för å lära mig namnen pga är en guldfisk ibland :-)
hängt me denna braiga
ställt klockan (dock tydligen för tidigt) för att se blodmånen, dock förgäves somsagt.
hängt me min papi & käkat glass
vet att detta är förbjudet men man ser faktiskt ändå knappt ansiktet. saknar fan denna lilla sjuka jävel från mitt förra jobb </333 arvid! 
varit på föreläsning me maja å erika!
druckit bara det bästa me majset ;-) fin bild osv japp
kämpat vidare
varit på min favvoplats på jorden några gånger. landet <3
sagt upp mig från arbetsplats 1 och börjat på arbetsplats 2. en dimmig grå morgon.
sagt hejdå till märtas hus.
plockat äpplen i märtas trädgård <3
 
varit på röda sten me två favvosar!
 
ölat å sleepovrat me en bra syrra.
hängt själv i bibblan å ba suttit å tänkt faktiskt japp
fingrat på denna fina bok på konstmuseet.
mMMMM ungefär detta alltså.
adjö.

Postat av: maaJKen

oj så pass bra inlägg??? blev nästan lite gråtig

2015-10-12 @ 23:38:49
Postat av: palma

ere saaant. va fint <333

2015-10-13 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0