en palm

hej.
idag efter jobbet var jag förbi bibblan med tanken att sitta å läsa där pga älskar göteborgs stadsbibbla. mEn klev in där å blev opepp på att det var så overcrowded å pallrade mig hem iställe. hemma kokade jag gröt för var så HIMLA sugen? oCH hade äppelmos hemma <333 ska fan äta det till frulle imorn, man kan ju micra på 2min !! = wow för en liten jävel som växt upp utan micro, + mindre disk :-) sen blev jag så jÄvla trött å ba somnade till ludovico einaudi i högtalarna, en italiensk pianist, vilket låter JÄTTEpretto å lame kanske, mEn jag brukade spela en del av hans stycken på pianot så det var mys å lyssna på, å även sova till :-) blev lite sentimenti for a moment tillome. sen vaknade jag efter en halvtimme å "ryckte upp mig" å dammsög hela läggan + lagade lax till middag! kändes stabilt. hahah, javet att detta var alla detaljer en bara MÅSTE få veta om min speciella tisdag, men palla, får faktiskt skriva om sånt sådetså!!!!!!! hihiehhehe.
ok är ni beREDDA PÅ MIN NYA VÄXT Å SKÅL NURÅ???? hi HI hI HIHIH
spännande va. ok bye.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0